vrijdag 14 februari 2014

Kolleberg, sneeuwklokjes en geelgorzen

 
Even scheen de zon maar alras kwam er weer bewolking opzetten en trok de wind weer aan en bovenop de Kolleberg heeft de wind vrij spel. Desondanks lekker even kunnen uitwaaien en een groepje geelgorzen hun riedeltje van Beethoven horen zingen in de bomen en struiken. Natuurlijk had ik vergeten mijn lens goed in te stellen dus waren de meeste foto's mislukt maar Photoshop biedt dan weer uitkomst en heb dus toch maar twee foto's van de geelgorzen geplaatst. Op de Kolleberg tref je leuk bewegwijzering aan en achter een daarvan stonden sneeuwklokjes beschut te bloeien. Verderop de vergane glorie van een gekraagde aardster. De Kolleberg is ook een favoriete uitlaatplek voor honden. Niks mis mee maar mijn broek kon gelijk de was in omdat een hond niet wist wat luisteren naar het baasje was en kwam dus zijn snotneus met modder aan mijn broek afvegen. Dat vond ik dus minder aangenaam. "Sorry" krijg je dan te horen van de bazin.

   





Geen opmerkingen:

Een reactie posten